Warlock critical PvP/PvE
Warlock.png 53.84KB
12 downloads
Hello player, if you are reading this topic is a sign that has a taste for the choice of class.
Olá jogador, se você está lendo este tópico é sinal que tem um bom gosto para a escolha de classe.
Top this topic apologetically about my English, I am Brazilian and I am using the translator. I will dedicate my best to leave the topic in both languages.
Inicio este tópico me desculpando com relação ao meu idioma inglês, sou brasileiro e estou usando o tradutor. Vou me dedicar ao máximo para deixar o tópico nos dois idiomas.
I would also like to clarify that this topic is based on my current build, I do not mean it is the right, but is that I found most suitable for a Warlock PvP/PvE.
Também gostaria de esclarecer que este tópico é baseado na minha build atual, não quero dizer com isso que é a certa, mas é a que eu achei mais adequada para um Warlock PvP/PvE.
Below my talents based on PvP / PvE (Critical):
Segue abaixo os meus talentos baseados em PvP/PvE (Crítico):
With the talents above you can have a lot of damage in both PvP and PvE in, especially in critical, HP and average defense and good control in PvP, thus helping the group and himself. You can also kill several monsters at once (AOE).
Com os talentos acima você consegue ter muito dano tanto no PvP quanto no PvE, principalmente no crítico, HP e defesa médios e um bom controle no PvP, ajudando assim o grupo e a si mesmo. Também é possível matar vários monstros de uma só vez (AOE).
Abaixo o resultado das características do personagem com todos os equipamentos +8:
Distribution points: 100 in Intelligence, 1 in Dexterity, 39 in Stamina and 100 in luck.
Tips for beginners.
Dicas para iniciantes.
Have easy access to the skills below and practice, they are totally necessary for a good performance Warlock, both PvP and PvE's. For offensive or defensive mode. They are also essential to move quickly and safely.
I'll leave out some basic combos of skills for more complex combos or combos to play against a specific class call me in the game.
Vou deixar abaixo alguns combos básicos de skills, para combos mais complexos ou combos para jogar contra uma classe especifica me chame no jogo.
PvE x1
PvE AOE
PvP (basic combo)
Edited by ZãoBr (Elgore), 27 May 2016 - 09:49 PM.